STEM-навчання

     

STEM--скорочення від науки, технології. інженерії та математики.
     STEM-навчання в закладі "Джерело" орієнтоване, перш за все, на використання інтерактивних методів викладання навчальних предметів,  які стимулюють учнів до досліджень , розв'язання проблем та творчого мислення.
В школі-інтернаті "Джерело" на уроках математики та фізики учні займаються розробкою проєктів, які вимагають знань не тільки фізики та математики, а й  робототехніки та програмування.
STEM-навчання сприяє розвитку в учнів навичок, які дуже корисні для подальшого життя. Це, зокрема, критичне мислення, аналітичність, творчість, комунікаційні навички, проблемне мислення, співпраця та лідерство.
До вашої уваги результати проєктів, які викликали в учнів найбільше задоволення.

2024-2025 навчальний рік

 
Протягом першого семестру 2024/2025 навчального року на уроках математики учні шостих класів виконали ряд проєктів, які сприяють розвитку різнобічних навичок, мотивують учнів і допомагають зрозуміти, як математичні знання застосовуються в реальному житті.Під час роботи учні вчились ставити запитання, аналізувати інформацію, перевіряти гіпотези й робити висновки, що  допомагає їм розвивати логічне мислення, яке важливе не лише для математики, а й для інших сфер життя. Проєкт "Плануємо розпорядок дня" дозволив учням на практиці  застосовувати математичні, організаційні і життєві навички. При роботі над проєктом  учні зрозуміли, як ефективно планувати свій час та побачили, як математичні знання допомагають у повсякденному житті. Використання дробів, відсотків і діаграм для аналізу витраченого часу дало можливість закріпити навички обчислень. Наприклад, учні обчислювали, яку частину дня займає сон, навчання або дозвілля. Проєкт про розпорядок дня є не лише навчальним завданням, а й практичним інструментом для покращення якості життя. Він допомагає учням розвивати дисципліну, відповідальність і навички тайм-менеджменту, що є надзвичайно важливими для їхнього майбутнього.

 

 2023-2024 навчальний рік 

                                      Проєкт з фінансової грамотності

Вивчення фінансової грамотності для дітей є критично важливим, оскільки це надає їм необхідні навички та знання для прийняття розумних фінансових рішень у майбутньому. Саме з цієї причини вчителі математики школи— інтернату "Джерело" Іванова Інна Леонідівна та Шаповалова Наталія Леонідівна вирішили розпочати роботу над проектом з фінансової грамотності для дітей 5-В, 6-В  та 6-Г   класів.У результаті роботи учні почнуть вивчати основні фінансові принципи, ознайомляться з правилами формування позитивних фінансових звичок, що може включати в себе вміння раціонально витрачати гроші, активно планувати та зберігати.Робота над проєктом дозволить учням розуміти ризики, пов’язані з боргами, кредитами та неправильними фінансовими рішеннями, а це допоможе зменшити ймовірність майбутніх фінансових проблем. Розв’язання задач практичного змісту сприяє розвитку економічного мислення, розуміння того, як функціонує грошова система. На 1-му етапі роботи над проектом, який відбувся з 15-го по 30-е листопада учні ознайомились з історією появи грошей, виконали інтерактивну вправу та вхідне тестування. 2-й етап проекту передбачає розв’язання задач з теми: "Оплачуємо комунальні рахунки" та "Шалені знижки". Робота над такими проєктами важлива, тому що фінансово грамотні діти можуть впливати на фінансову стабільність всієї сім’ї, вносячи свій вклад у раціональне витрачання сімейного бюджету та управління фінансами.

 

 2022-2023 навчальний рік

Проєкт "STEM is FAM" виконали учениці 11-Б класу: Долгая Каріна, Морозова Вікторія, Табакова Дарина, Савєльєва Антоніна
Монтаж відео  Рітова Уляна 



2021-2022 навчальний рік

Проєкт "Цікава фізика" виконали учні 10 класу: Бабенко Анна(фея об'єму) , Морозова Вікторія (автор) , Уріадмкопєлі Арсен (голос за кадром), Корольов Іван (чарівник), Табакова Дарина (фея формул), Шелаєва Дар'я (фея маси), Долгая Карина (монтаж відео)



2020-2021 навчальний рік


Проєкт "Веселі трикутники" виконали учні 7-А класу: Єгорова Віка, Чепурненко Мелані, Соломашенко Віка, Панкєєв Микола, Ставріді Юлія, Ткаченко Милан 



2019-2020 навчальний рік

Проєкт "Тіла обертання" виконали учні 6-А класу   Опис проєкту


2018-2019 навчальний рік

Проєкт "Збережи планету"  виконали учні ( з порушеннями слуху)  11 класу: Ставріді Денис, Панченко Даша, Філіна Анастасія, Пивоварчик Анастасія 








Участь в обласному проєкті Екошкола#зелений- ІІ етап, учні 11-Б класу зняли відеоролік "Життя без сміття"
Вступне слово: Морозов Вікторія, Нефьодов Кирило
1 частина: виконали учні з порушеннями слуху: Нефьодов Кирило, Гурьянова Поліна, Федорина Костянтин, Грицаєнко Роланд,Куліш Софія.
2 частина: Актори: Єріна Марія, Попова Анастасія, Ліолько Євгенія, Задорожний Данил, Куліковський Володимир, Комбриницький Данил.





Комментариев нет:

Отправить комментарий