У кожній команді виявився лідер - Шатохін Ростислав у хлопців, Мартусенко Альона у дівчат.Кожна команда обрала свій варіант роботи .Хлопці все робили разом,тільки у кожного своє завдання: Ростік керував, Влад фіксував дані досліду, Євген виконував практичну роботу, а Сева був на підхваті. Дівчата проявили індивідуальний стиль роботи. Розподілились на три групи по дві людини, кожна група виконувала певний етап роботи.Висновки зроблені, робота закінчена, на учнів чекає ще захист проектів та підсумкова робота.
досвід,творчі напрацювання,розробки уроків,методична робота.
Страницы
- Головна сторінка
- Портфоліо
- Про мене
- Самоосвіта
- Сертифіковані матеріали
- STEM-навчання
- Олімпіади
- Конкурси учнівські
- #SuperUrok#STEAM#
- Розробки уроків
- Нагороди
- Положення про навчальний кабінет фізики та астроно...
- Навчально-матеріальна база
- Календарне планування з фізики
- Електронні підручники
- Календарне планування з математики
- Розробка уроку з геометрії
- Марафони інтелектуального здоров'я
- Результати роботи над проблемною темою "Розвиток мовленнєвих компетенцій на уроках фізики"
- Позакласні заходи-тижні.
- Критерії оцінювання
- Цікаві факти
- Альбом
- Сторінка поезії
10.12.15
Вчимося бути дослідниками
У кожній команді виявився лідер - Шатохін Ростислав у хлопців, Мартусенко Альона у дівчат.Кожна команда обрала свій варіант роботи .Хлопці все робили разом,тільки у кожного своє завдання: Ростік керував, Влад фіксував дані досліду, Євген виконував практичну роботу, а Сева був на підхваті. Дівчата проявили індивідуальний стиль роботи. Розподілились на три групи по дві людини, кожна група виконувала певний етап роботи.Висновки зроблені, робота закінчена, на учнів чекає ще захист проектів та підсумкова робота.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий