23.12.16

Словарна робота-підсумки першого півріччя

               Кожен учень в нашій  школі повинен навчитися змістовно, граматично правильно, зв'язно і послідовно викладати свої думки. У той же час мова підлітків повинна бути живою та  виразною. Велике значення в цьому процесі відіграє активний словник учня.
Звичайно, словникова робота є цілою системою зі збагачення і розвитку мовлення дітей з вадами слуху на уроках фізики.
Ця система ділиться на розділи:
  1. пояснення нового словника, 
  2. закріплення словника,
  3.  включення його в мовну практику,
  4.  лексичні та лексико-стилістичні вправи.

                             Найлегше учні  розуміють поняття, з якими вони стикаються в повсякденному житті: швидкість, відстань, вага , сила , напруга. Набагато складіше працювати із словами: амплітуда, період коливань, частота, довжина хвилі, сила струму. Для того , щоб учні запам'ятали  складні слова та вміло їх застосовували ,вчитель розробив дидактичні вправи практичного змісту.

Приклад завдань для учнів 10 класу. Тема "Електричний струм"

Упражнение: «Жизненные ситуации»
1  . На столе стоит стакан с кипятильником. Саша  говорит Вите: «Посмотри, согрелась ли вода?». Витя опускает палец в стакан при включенном кипятильнике.
Почему нельзя  так поступать?
2. Коля, вынимая шнур от настольной лампы из розетки, взялся не за вилку, а тянет за шнур.
Что не правильно сделал Коля?
3. «Аня, выключи, пожалуйста, свет», - говорит Вера. Аня с мокрыми руками идет к выключателю.
Что неправильно делала Аня?


Учениця 7-А класу .

Учень 12 класу - Рибалко Ігор.

Комментариев нет:

Отправить комментарий