Сучасний урок — це урок демократичного спрямування.Традиційними вимогами до сучасного уроку є те, що на заняттях учні повинні наводити приклади із життя, робити порівняння, висновки, працювати з підручником, здійснювати експеримент, заносити дані до таблиць, виконувати вимірювання та розрахунки, складати конспект уроку, висувати гіпотези, звертатися до свого практичного досвіду.
На своїх уроках я намагаюсь забезпечити засвоєння учнями основних понять, передбачених програмою з формування практичних умінь і навичок, приділяю увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання та розвитку колегіантів, ураховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси.
У процесі підготовки до уроку слід виконувати основі правила:
У процесі підготовки до уроку слід виконувати основі правила:
- Перше правило – визначити мету уроку. Оскільки на уроці реалізуються освітня, розвивальна,виховна функції навчально-виховного процесу.
- Друге правило – підготувати зміст навчального матеріалу, тобто визначити його об’єм та складність відповідно до поставленої мети та можливостей учнів певного профілю;
- Третє правило – уточнити тип і вид уроку. Послідовність розв’язання дидактичних завдань повинна бути спрямована на досягнення цілей уроку.
- Четверте правило – підібрати найбільш ефективні методи та прийоми навчання відповідно до цілей,змісту навчального матеріалу і рівня підготовки учнів.
- П’яте правило – визначити структуру уроку, що відповідає цілям, змісту і методам навчання.
Коли закінчено уроки...
![]() |
Вивчаємо властивості магніту |
Сучасні уроки фізики – це уроки, на яких мають переважати: інтелектуальна активність; допитливість; компетентність; уміння дискутувати; незалежність мислення; самокритичність.
Комментариев нет:
Отправить комментарий