20.2.17

Інтелектуальний марафон в школі "Джерело"

                                                       Модерізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті .  "Повноцінними є тільки ті  знання, які дитина здобула   власною активністю", -   це висловлюваня Йоганна Песталоцці  вчителі  методичного об'єднання природничо-математичних дисциплін обрали девізом  марафону здоров'я. Тому  основною метою заходів було   впровадження в систему  навчання практичної діяльності учнів. Адже життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, креативна, здатна до  використання нових задумів, нових підходів та рішень.  Варто пригадати, що творчість - це спосіб самовираження, саморегуляції людини. Тому   проведення марафону інтелектуального  здоров'яможна розглядати як засіб пізнання світу через творче сприйняття і практичне перетворення діяльності.
       
  У повсякденному житті основний розвиток творчих здібностей відбувається через гру. Саме  тому в рамках проведення марафону  вчителі проводили різноманітні розвиваючи ігри з біології , хімії, географії, фізики та математики.
Проведене  змагання «Цікаві досліди на уроках хімії та фізики» серед учнів 9-12 класів  допомогло учням  краще розуміти природу речовин ,   розкрити  взаємозв’язки і взаємозалежності між ними.
За допомогою проведення  різноманітних експериментів вчителі Супрун Мілена Володимирівна та Шаповалова Наталія Леонідівна  вирішують безліч завдань, зокрема активізують мислення учнів та задовольняють їх природну допитливість і дослідницький інтерес. Як кажуть самі учні,  практичні досліди допомагають   сформувати їм навички роботи з хімічними реактивами та хімічним посудом; навчити  самостійно аналізувати й відтворювати потрібну інформацію;  виробити системний аналітичний підхід, необхідний для подальшої діяльності.
   Слід завжди пам'ятати , що завдання учителя сучасної школи - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий