20.11.16

Несподівана практика.


 Новий вчитель!

Іноді корисно подивитися на себе з боку, адже учні копіюють жести, пози і манери свого вчителя. В п'ятницю така нагода трапилася і мені.Так сталося, що на уроці фізики в 11 класі були присутні і учні 12 -випускного класу.
Я запропонувала Давиду вирішити задачу (адже тільки в минулому році проходили цю тему), а потім пояснити все учням 11 класу. Найцікавіше це спостерігати, як підлітки до цього поставилися.
Треба сказати, що 12-класник дуже серйозно підійшов до питання оцінювання робіт, уважно вивчав записи в зошитах, але оцінки поставив усім трішки вище, ніж це зробила б я.Мені дуже приємно було, що 11-класники, незважаючи на високі оцінки, висловили думку, що вчитель, тобто я, все-таки пояснює матеріал краще.Така практика , на мою думку, корисна була усім.

Комментариев нет:

Отправить комментарий