Що спільного у таких дисциплін, як математика та українська мова? Як можна поєднати дві такі різні науки на одному уроці?
Відповідь одна - відкритий урок, який був презентований вчителем української мови Перегудою С.В. та вчителем математики Шаповаловою Н.Л. у 5-А класі. Цей урок був своєрідним підсумком адаптаційного періоду учнів, які перейшли від початкової до середньої ланки.
Педагоги у дружньому консенсусі продемонстрували нестандартний підхід у навчанні учнів з ураженою слуховою функцією. Всі етапи уроку супроводжувались бінарним мовленням учнів та за потребою - корегуванням звуковимови школярів вчителями.
Отже, варто констатувати, що п’ятикласники добре володіють навичками користування сучасною технікою - виконанням он-лайн тестування за допомогою планшетів, уміннями оперувати математичними термінами, навичками правильно будувати відповіді на запитання вчителя та головне - працювати самостійно.
Вчителі-предметники, які були присутні на уроці, відмітили високий рівень мотивації до навчання учнів, загальне емоційне забарвлення уроку та висловили думку про доречність систематичного проведення таких уроків, які акумулюють знання з гуманітарних та математичних дисциплін, що і стало родзинкою цього незвичайного уроку.
Відповідь одна - відкритий урок, який був презентований вчителем української мови Перегудою С.В. та вчителем математики Шаповаловою Н.Л. у 5-А класі. Цей урок був своєрідним підсумком адаптаційного періоду учнів, які перейшли від початкової до середньої ланки.
Отже, варто констатувати, що п’ятикласники добре володіють навичками користування сучасною технікою - виконанням он-лайн тестування за допомогою планшетів, уміннями оперувати математичними термінами, навичками правильно будувати відповіді на запитання вчителя та головне - працювати самостійно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий