Викладачі Харківського політехнічного інституту записали цикл відеоуроків “Слідами CHORNOBYL”, які розкривають тему Чорнобильської катастрофи для школярів. На прикладі цієї трагедії учням, зокрема, пропонують вивчити комплекс явищ із позиції фізики, екології, хімії, енергетики та історії.
На прикладі історичної події представники ХПІ пояснюють теми з ядерної фізики, хімії, екології, охорони праці, альтернативної енергетики, історії науки та техніки.
Усі відео є у відкритому доступі на сайті вишу. Ознайомитися з ними можна за посиланням:
https://bit.ly/slidamy-CHORNOBYL
Наразі користувачі можуть переглянути 7 лекцій:
Крім відеолекцій, в межах проєкту “Слідами CHORNOBYL” викладачі ХПІ створили навчальний посібник і презентації для вчителів, які вони зможуть використовувати для лабораторних робіт. Ці матеріали також допоможуть учителям різних предметів створювати об’єднані заходи, під час яких учням доведеться застосовувати знання відразу з кількох предметів — фізики, хімії, математики, географії тощо.
Навчально-мотиваційний проєкт втілений у співпраці з освітньою платформою “На урок”.
На прикладі історичної події представники ХПІ пояснюють теми з ядерної фізики, хімії, екології, охорони праці, альтернативної енергетики, історії науки та техніки.
Усі відео є у відкритому доступі на сайті вишу. Ознайомитися з ними можна за посиланням:
https://bit.ly/slidamy-CHORNOBYL
Наразі користувачі можуть переглянути 7 лекцій:
- Слідами Чорнобиля: Історія і сучасні виклики
- Слідами Чорнобиля: Ядерна енергетика — в пошуках джерел енергії
- Слідами Чорнобиля: Охорона праці та цивільний захист на АЕС
- Слідами Чорнобиля: Чорнобильська катастрофа та її екологічні наслідки
- Слідами Чорнобиля: Хімічні методи локалізації наслідків радіаційного забруднення, дезактивація об’єктів
- Слідами Чорнобиля: Альтернативна енергетика: сонце, вітер, вода
- Слідами Чорнобиля: Ядерна фізика та фізика реакторів
Крім відеолекцій, в межах проєкту “Слідами CHORNOBYL” викладачі ХПІ створили навчальний посібник і презентації для вчителів, які вони зможуть використовувати для лабораторних робіт. Ці матеріали також допоможуть учителям різних предметів створювати об’єднані заходи, під час яких учням доведеться застосовувати знання відразу з кількох предметів — фізики, хімії, математики, географії тощо.
Навчально-мотиваційний проєкт втілений у співпраці з освітньою платформою “На урок”.
Комментариев нет:
Отправить комментарий